Search results

Records found: 19  
Your query: Keywords = "výroba domácka"
  1. VÁLEK, Juraj - KUŠNÍROVÁ, Jana - RABATINOVÁ, Marcela. Related National-economic Impacts and Particularities of the Consumption Taxation (Case of the Slovak Republic). In European Journal of Transformation Studies. - Tbilisi : Europe our House. ISSN 2298-0997, 2023, vol. 11, no. 1, pp. 86-106. VEGA 1/0679/23.
    article

    article

  2. ALENOVÁ, Gabriela. Včelovina tento rok zažiarila. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2023. ISSN 1335-2008, 2023, roč. 28, č. 2, s. 30-31.
    article

    article

  3. Chceme slovenské potraviny najvyššej kvality. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2017. ISSN 1339-2433, 2017, roč. 9, č. 12, s. 62.
    article

    article

  4. LESÁKOVÁ, Dagmar. Ethnocentric Behaviour in the Slovak Population: Do Slovaks Purchase Slovak Dairy Products? - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2016. ISSN 0013-3035, 2016, roč. 64, č. 8, s. 795-807. VEGA 1/0224/15. 1/0224/15, VEGA, Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax.
    article

    article

  5. KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Domáca produkcia ako prostriedok napĺňania potrieb nízkopríjmových domácností. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2015 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4199-2, s. 90-97 CD-ROM. VEGA 1/0224/15. 1/0224/15, VEGA, Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax.
    article

    article

  6. HOLEC, Roman. Drotárski podnikatelia v Rusku. In Revue priemyslu : ľudia, manažment a hospodárstvo. - Bratislava : SON MEDIA, 2014. ISSN 1336-9857, február 2014, roč. 8, č. 2, s. 48.
    article

    article

  7. JURAŠKOVÁ, Tatiana. Nožnice v mliekarenstve sa roztvárajú. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2014. ISSN 1335-2008, 2014, roč. 19, č. 1, s. 16-18.
    article

    article

  8. RICHTEROVÁ, Kornélia. Faktory uspokojovania potrieb rodiny: domáca produkcia. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba (1) : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISSN 978-80-225-3279-2, s. 92-99. VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    article

    article

  9. ŠTEFAN, Zdeněk. Smrt fastfoodu! Ať žije slow food! In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2010. ISSN 1211-7315, leden 2010, č. 1, s. 16-17.
    article

    article

  10. KALMÁRNÉ HOLLÓSI, Erika - VARGOVÁ, Zuzana. Local products as tools of socio-economic well-being in rural areas. In Acta regionalia et environmentalica : the scientific journal for regional and environmental sciences. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2010. ISSN 1336-5452, 2010, roč. 7, č. 1, s. 25-28.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.