Search results
- Slovenskí výrobcovia modernizujú a idú s dobou. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2024. ISSN 1336-2348, 2024, roč. 22, č. 6, s. 39.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 83.1 KB dostupné po prihlásení - Predajne na vidieku skvalitňujú život. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 9-10, č. 79, (2024.
- KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Značka Made in Slovakia je vo svetle reflektorov. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 11-12, č. 80, (2024.
- Predávame 70 percent slovenských potravín. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 11-12, č. 74, (2023.
- GAJDOŠOVÁ, Florence Agnés Marguerite. Présenter les particularités d’un fromage régional. 1ère édition. Paris : Le français des affaires, 2021. 10 s. Available on Internet: <https://www.lefrancaisdesaffaires.fr/wp-content/uploads/2021/08/Numerifos_Presenter-les-particularites-d-un-fromage-regional_Fiche-enseignant.pdf>
- ČVIRIK, Marián. The Impact of Consumer Ethnocentrism and the Patriotism on Judgement for Selected Domestic Products: The Case of Slovakia. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In The Central European Business Review. - Praha : University of Economics Prague. ISSN 1805-4862, 2021, vol. 10, no. 3, pp. 1-17 online.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 496.8 KB dostupné po prihlásení - PETRÁŠOVÁ, Michaela. Socializácia je narušená, naše predaje tiež. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2020. ISSN 1335-2008, 2020, roč. 25, č. 5, s. 28-29.
- DUDÁŠ-PAJERSKÁ, Erika - ŽEVCOVÁ, Ivana. Competitiveness of Milk as a Selected Slovak Product of Animal. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2020. ISSN 1335-9746, 2020, roč. 19, č. 1, s. 51-64 online.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 440 KB dostupné po prihlásení - Fandíme našim. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2019. ISSN 1335-2008, 2019, roč. 24, č. 3, s. 20-21.
- TÓTH, Miroslav. Slovenské potraviny v obchodných reťazcoch. In Ekonomika, financie a manažment podniku 2019 : zborník vedeckých prác = Proceedings of Scientific Papers. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2019. ISBN 978-80-225-4680-5, s. 557-563 online. KEGA 002EU-4/2019. 002EU-4/2019, KEGA, Integrácia a systematizácia výsledkov vedeckovýskumnej činnosti v oblasti ochrany spotrebiteľa, s primárnou orientáciou na potravinovú bezpečnosť, za účelom modelovania adekvátneho spotrebiteľského správania.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 345.3 KB dostupné po prihlásení