Search results

Records found: 54  
Your query: Keywords = "výrobky domáce"
  1. Slovenskí výrobcovia modernizujú a idú s dobou. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2024. ISSN 1336-2348, 2024, roč. 22, č. 6, s. 39.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené83.1 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  2. Predajne na vidieku skvalitňujú život. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 9-10, č. 79, (2024.
    article

    article

  3. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Značka Made in Slovakia je vo svetle reflektorov. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 11-12, č. 80, (2024.
    article

    article

  4. Predávame 70 percent slovenských potravín. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 11-12, č. 74, (2023.
    article

    article

  5. GAJDOŠOVÁ, Florence Agnés Marguerite. Présenter les particularités d’un fromage régional. 1ère édition. Paris : Le français des affaires, 2021. 10 s. Available on Internet: <https://www.lefrancaisdesaffaires.fr/wp-content/uploads/2021/08/Numerifos_Presenter-les-particularites-d-un-fromage-regional_Fiche-enseignant.pdf>
    book

    book

  6. ČVIRIK, Marián. The Impact of Consumer Ethnocentrism and the Patriotism on Judgement for Selected Domestic Products: The Case of Slovakia. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In The Central European Business Review. - Praha : University of Economics Prague. ISSN 1805-4862, 2021, vol. 10, no. 3, pp. 1-17 online.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené496.8 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  7. PETRÁŠOVÁ, Michaela. Socializácia je narušená, naše predaje tiež. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2020. ISSN 1335-2008, 2020, roč. 25, č. 5, s. 28-29.
    article

    article

  8. DUDÁŠ-PAJERSKÁ, Erika - ŽEVCOVÁ, Ivana. Competitiveness of Milk as a Selected Slovak Product of Animal. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2020. ISSN 1335-9746, 2020, roč. 19, č. 1, s. 51-64 online.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené440 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  9. Fandíme našim. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2019. ISSN 1335-2008, 2019, roč. 24, č. 3, s. 20-21.
    article

    article

  10. TÓTH, Miroslav. Slovenské potraviny v obchodných reťazcoch. In Ekonomika, financie a manažment podniku 2019 : zborník vedeckých prác = Proceedings of Scientific Papers. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2019. ISBN 978-80-225-4680-5, s. 557-563 online. KEGA 002EU-4/2019. 002EU-4/2019, KEGA, Integrácia a systematizácia výsledkov vedeckovýskumnej činnosti v oblasti ochrany spotrebiteľa, s primárnou orientáciou na potravinovú bezpečnosť, za účelom modelovania adekvátneho spotrebiteľského správania.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené345.3 KBdostupné po prihlásení
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.