Search results

Records found: 166  
Your query: Keywords = "výrobky nové"
  1. KUBICA, Milan. [Faktory difúzie produktovej inovácie]. In Súčasné výzvy ekonomického znalectva v podmienkach SR : recenzovaný zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4809-0, s. 61 online. Recenzia na: Faktory difúzie produktovej inovácie [elektronický zdroj] / Peter Štetka, Nora Grisáková, Jakub Kintler, Dana Hrušovská ; recenzenti: Štefan Majtán, Alena Trsťanská. 1. vydanie. - Praha : Wolters Kluwer ČR, 2019. - ISBN 978-80-7598-629-0.
    article

    article

  2. GORLEVSKAYA, Liudmila et al. Innovations and New Product Development: Evidence from Enterprises Active in Slovak Republic. - Registrovaný: Scopus. In Journal of Applied Economic Sciences. - Craiova : Spiru Haret University. ISSN 2393-5162, 2018, vol. 13, no. 1, pp. 164-173 online. VEGA 1/0637/17.
    article

    article

  3. ŠTETKA, Peter - ŠLOSÁR, Róbert - MAJTÁN, Štefan. The Role of Cultural Diversity in New Product Sales Forecasting. In Studia Ekonomiczne : Zeszyty naukowe Uniwersytetu ekonomicznego w Katowicach. - Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. ISSN 2083-8611, 2016, nr. 280, s. 199-211. VEGA 1/0546/15 (50%), I-16-101-00 (50%). I-16-101-00, IGP, Výskum kognitívno-behaviorálnych determinantov responzívnych modelov správania spotrebiteľov na digitálnych trhoch EÚ.
    article

    article

  4. ŠLOSÁR, Róbert. Úloha inovácií v rozvoji organizácii. In Marketing Lounge : nezávislá nezisková open-source internetová stránka venovaná problematike súčasných a budúcich trendov v marketingu. - San Francisco : WordPress Foundation, 2015, 2015, č. 12, s. [1-4] [3,12 NS] online. I-15-102-00 (50%), VEGA 1/0546/15 (50%).
    article

    article

  5. GAJDOVÁ, Denisa. Význam marketingu v malých a stredných podnikoch počas globálnej krízy. In Aktuálne problémy podnikania v podmienkach krízy : [zborník vedeckých prác]. - Šoporňa : Vydavateľstvo Ľuboš Janica, 2012. ISBN 978-80-970622-2-4, s. 56-60.
    article

    article

  6. KNOŠKOVÁ, Ľubica. Nové trendy a prístupy k inováciám v dizajne. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2012. ISSN 1337-7493, 2012, roč. 5, č. 17, s. 64-72. VEGA 1/0529/12.
    article

    article

  7. ANDRÁŠIK, Ladislav. Horizonálna a vertikálna diverzifikácia znalostí: základ strategickej iniciatívy a konkurenčnej spôsobilosti národohospodárskeho komplexu. In Inovácie: podniková prax, vzdelávanie a teória. - Bratislava : Slovenská technická univerzita v Bratislave, 2012. ISBN 978-80-85659-68-9, s. 179-197.
    article

    article

  8. KIM, W. Chan - MAUBORGNE, Renée. Strategie modrého oceánu : umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry. Praha : MANAGEMENT PRESS, 2005, dotlač 2012. 236 s. Knihovna světového managementu, Sv. 15. ISBN 80-7261-128-3. [Copy count : 9, currently available 3, at library only 6]
    Strategie modrého oceánu

    book

  9. FILO, Peter - HASPROVÁ, Mária - ŽÁK, Štefan. Projekt ako novo definovaná forma produktu s aplikáciami marketingu. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 13, s. 5-19.
    article

    article

  10. VASIĽOVÁ, Mária. Modelový prístup ako nástroj na zvyšovanie konkurencieschopnosti nového produktu. In Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5, s. 107-117.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.