Search results

Records found: 20  
Your query: Keywords = "výskum dopytu"
  1. HRUŠOVSKÁ, Dana - MATUŠOVIČ, Martin. Building Competitive Advantage. In Marketing management, trade, financial and social aspects of business (MTS 2017). International scientific conference. New trends in process control and production management : proceedings of the international conference on marketing management, trade, financial and social aspects of business (MTS 2017), 18-20 may, 2017, Košice, Slovak Republic and Tarnobrzeg, Poland. - Leiden : CRC Press/Balkema, 2018. ISBN 978-1-138-05885-9, pp. 193-198. VEGA 1/0546/15.
    article

    article

  2. SÚKENÍKOVÁ, Katarína. Indicator of consumer confidence in Slovakia and its evaluation in chosen period of time. - Registrovaný: Web of Science. In EDAMBA 2017 : knowledge and skills for sustainable development: the role of economics, business, management and related disciplines. International scientific conference. EDAMBA 2017 : conference proceedings : knowledge and skills for sustainable development: the role of economics, business, management and related disciplines : [20th] international scientific conference for doctoral students and post-doctoral scholars : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 4 - 6 april 2017. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4429-0, pp. 447-454 online. VEGA 1/0224/15. 1/0224/15, VEGA, Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax.
    article

    article

  3. ŠÁŠIKOVÁ, Mária. Exploration of the importance of lovemarks concept among Slovak and Czech customers – results of survey. In MERKÚR 2013 : the proceedings of the international scientific conference for PhD students and young scientists : Bratislava, December 5 - 6, 2013. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3764-3, s. 403-412 [CD-ROM]. VEGA No. 1/1185/12. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).
    article

    article

  4. LESÁKOVÁ, Dagmar. Brand equity and buying behaviour. In Global economy: challenges and perspectives : [proceedings of] 11th international conference : 26.-28. May 2010 : Nitra, The Slovak Republic. - Nitra : [Fakulta ekonomiky a manažmentu SPU v Nitre], 2010. ISBN 978-80-552-0386-7, s. 2682-2693. VEGA 1/0652/10. 1/0652/10, VEGA, Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability.
    article

    article

  5. SHENG, T.Y. Complete demand systems of food in Malaysia. In Agricultural economics. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2008. ISSN 0139-570X, 2008, vol. 54, no. 10, s. 467-475. Available on Internet: <http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/02473.pdf>
    article

    article

  6. STANKOVIČOVÁ, Iveta. Rozhodovacie stromy v marketingových analýzach. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732, marec 2005, roč. 4, č. 1, s. 105-111.
    article

    article

  7. PACÁK, Branislav - SIVAŠOVÁ, Daniela. Metódy faktorovej analýzy v marketingu. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732, marec 2005, roč. 4, č. 1, s. 95-99.
    article

    article

  8. RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Štúdie z prieskumu trhu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2000. 145 s. ISBN 80-225-1209-5. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
    book

    book

  9. LIESKOVSKÁ, Vanda. Imidž maloobchodnej jednotky : dizertačná práca. Školiteľ: Ján Korčmároš. Bratislava, 1998. 129 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  10. LIESKOVSKÁ, Vanda. Imidž maloobchodnej jednotky : autoreferát dizertačnej práce na získanie vedecko-akademickej hodnosti Ph.D. v odbore dokt. štúdia 62-03-9 Odvetvové a prierezové ekonomiky v špecializácii: Ekonomika obchodu a priemyslu. Bratislava, 1998. 19 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.