Search results

Records found: 102  
Your query: Keywords = "vydavateľstvá"
  1. TÓTH, Miroslav - TÓTHOVÁ, Alena. The Influence of Selected Indicators on the Change in the Value of the Enterprise's Assets. - Registrovaný: Web of Science. In Entrepreneurship and Sustainability Issues : Peer-reviewed Scientific Journal. - Vilnius : The General Jonas Žemaitis Military Academy of Lithuania. ISSN 2345-0282, 2024, vol. 11, no. 3, pp. 149-162. VEGA 1/0582/22.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF479.3 KBverejne dostupné
    article

    article

  2. TÓTH, Miroslav. Some Trends in Book Publishing. In Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. International Scientific Conference. Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5058-1, pp. 410-419. VEGA 1/0582/22.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF244.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    article

    article

  3. HOJDIK, Vladimír - KINTLER, Jakub. Media, Culture and Publishing: Assessing the Current State of the Sector in Slovak Republic. In Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. International Scientific Conference. Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5058-1, pp. 448-454. VEGA 1/0582/22.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF210.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    article

    article

  4. POCHMAN, Jan. Vydavatelé překonali pandemickou krizi i bez adresné pomoci. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622, 2022, roč. 32, č. 1, s. 16-17.
    article

    article

  5. TÓTHOVÁ, Alena - TÓTH, Miroslav. Vydávanie kníh na Slovensku v rokoch 2015 až 2020, vývoj a perspektíva. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Nadácia Manažér, 2022. ISSN 2454-1028, 2022, roč. 19, č. 1, s. 50-62 online. VEGA 1/0582/22.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF476.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    article

    article

  6. TÓTH, Miroslav - TÓTHOVÁ, Alena. Koncentrácia v odvetví vydávania tlačených novín a časopisov. In International Scientific Conference COMPETITION. Proceedings of the 13th Annual International Scientific Conference COMPETITION. - Jihlava : College of Polytechnics Jihlava, 2022. ISBN 978-80-88064-56-5. ISSN 2788-0605 (online; pdf), pp. 311-322 online. VEGA 1/0340/19 (80%), VEGA 1/0140/21 (20%).
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF249.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    article

    article

  7. TÓTH, Miroslav - TÓTHOVÁ, Alena. Vybrané ekonomické ukazovatele slovenských knižných vydavateľstiev v odbobí pandémie. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Nadácia Manažér, 2022. ISSN 2454-1028, 2022, roč. 19, č. 3, s. 31-50. VEGA 1/0582/22.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF903 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    article

    article

  8. TÓTH, Miroslav - TÓTHOVÁ, Alena. Stav knižných vydavateľstiev na Slovensku v súčasnom období. In Medzisektorové dimenzie podnikania subjektov kultúrneho a kreatívneho priemyslu I. : zborník vedeckých prác. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2022. ISBN 978-80-7556-127-5, s. 115-131. VEGA 1/0582/22.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF417.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    article

    article

  9. MAJDÚCHOVÁ, Helena. Predslov. In Podnikateľský rozmer subjektov kreatívneho priemyslu v kontexte inovácií a inteligentného rastu II. : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4901-1, s. 4 online.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF332.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    article

    article

  10. KALINOVÁ, Eva - HORÁK, Jakub - PEŠKOVÁ, Eliška. Analysis of Prices of Print Advertising and the Effectiveness of Print Advertising on Readers. In Acta oeconomica Universitatis Selye : International Scientific Journal. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2021. ISSN 1338-6581, 2021, vol. 10, no. 2, pp. 25-46 online.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.4 MBverejne dostupné
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.