Search results
- KARLÍČEK, Miroslav. Jak na marketingovou komunikaci. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 2023. 272 s. ISBN 978-80-271-5013-7. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- PIATRA, Lukáš. Efektívne využitie sociálnych médií na krízovú komunikáciu. In MERKÚR 2023. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2023 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5112-0, pp. 215-221. KEGA 029EU-4/2022.
- PIATRA, Lukáš - BALAŠČÁKOVÁ, Simona. The Credibility of Social Media in Crisis Communication. In Medzinárodné vzťahy 2023: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky. Medzinárodná vedecká konferencia. Medzinárodné vzťahy 2023: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov z 24. medzinárodnej vedeckej konferencie konanej 23. - 24. novembra 2023. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5128-1. ISSN 2585-9412, s. 427-436. KEGA 029EU-4/2022.
- DRÁBIK, Peter et al. Marketingová komunikácia a digitálne médiá : učebnica. Recenzenti: Miroslav Karlíček, Jakub Horváth. 2. rozšírené, modifikované vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2023. 338 s. [20,72 AH]. KEGA 029EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5114-4. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
- PIATRA, Lukáš. Vplyv digitálneho prostredia na krízovú komunikáciu. In MERKÚR 2022. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2022 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5013-0, pp. 215-221. KEGA 029EU-4/2022.
- PIKE, Steven. Destination Marketing : Essentials. 3rd Edition. Abingdon : Routledge, 2021. 324 s. ISBN 978-0-367-46954-2. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- DRÁBIK, Peter et al. Marketingová komunikácia a digitálne médiá : učebnica. Recenzenti: Ferdinand Daňo, Peter Hacek. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 324 s. [17,54 AH]. ISBN 978-80-225-4913-4. [Copy count : 12, currently available 3, at library only 2]
- KONEČNÝ, Michal - VILÁGI, Róbert - POLLÁK, František. Reputačný manažment – vybrané metódy hodnotenia a meracie nástroje. In Ekonomika, financie a manažment podniku XIV : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4763-5, s. 290-300 online.
- PUHOVICHOVÁ, Diana. Komunikačná politika podniku ako nástroj predaja. In Ekonomika, financie a manažment podniku XIV : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4763-5, s. 378-388 online. VEGA 1/0017/20.
- TAILLARD, Michael - MITROVIĆ, Miroslav. Evaluation of Corporate Success Using Synergistic CPA and CPR Corporate Citizenship. In Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2020. ISSN 2334-6191, 2020, vol. 25, no. 4, s. 24-32.