Search results
- BURGER, Ivan. Potrebujete vzdelávanie hodnotiť alebo zlepšovať? In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2013. ISSN 1335-1729, 3/2013, roč. 18, zoš. 70, s. 32-34.
- BURGER, Ivan. Vzdelávanie: ako zabezpečiť jeho efektívnosť. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2010. ISSN 1335-1729, 3/2010, roč. 15, zoš. 58, s. 25-30.
- BURGER, Ivan. Manažment po kríze: čo treba robiť inak ? In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2009. ISSN 1335-1729, 3/2009, roč. 14, zoš. 54, s. 22-31.
- Pathways to Professionalism in English Language Teaching : Reflection and Innovation. 1st Edition. Newcastle upon Tyne : Cambridge Scholars Publishing, 2025. [219 s.]. ISBN 978-1-0364-4087-9.
- FAIZ RASOOL, Samma - RAZA, Hamid - ZUBR, Vaclav. Exploring the Relationship between Usage of Social Networking Sites, Cyberbullying and Academic Performance: Evidence from the Higher Education Sector of Saudi Arabia. In E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2024. ISSN 1212-3609, 2024, roč. 27, č. 1, s. 70-86.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 759.5 KB verejne dostupné - BLANÁR, František. Participácia absolventov vysokých škôl v aktivitách ďalšieho vzdelávania. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2024. ISSN 1335-5864, 2024, roč. 35, č. 2, s. 27-32.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 351.9 KB dostupné po prihlásení - VESZPRÉMI SIROTKOVÁ, Anna - ORFÁNUSOVÁ, Veronika. A Simplified Review of “Theoretical Foundations of Design Thinking Part I: John E. Arnold’s Creative Thinking Theories". In Unlocking Potential : 17 Literature Reviews to Promote Creative Thinking, Innovation & STEAM in the Classroom and in the Cloud. - Guarda : Guarda Polytechnic University, 2024. ISBN 978-989-9113-15-2, pp. 17-27. Erasmus+ Programme of the European Union 021-1-SK01-KA220-HED-000023022.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 1.2 MB dostupné po prihlásení - PAKŠIOVÁ, Renáta. Začlenenie tématiky vykazovania o udržateľnosti do vzdelávania v ekonomických predmetoch. In Vybraná témata účetnictví a daní. Pedagogická konference. Vybraná témata účetnictví a daní : pedagogická konference. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze - Nakladatelství Oeconomica, 2024. ISBN 978-80-245-2542-6, s. 39-46.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 333 KB dostupné po prihlásení - ČIDEROVÁ, Denisa - BELVONČÍKOVÁ, Eva. Media Literacy In Higher Education: "Know-Where" and "Know-Whether"… Know-Why to Know Better? - Registrovaný: Web of Science. In Media Literacy and Academic Research. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. ISSN 2585-8726, 2024, vol. 7, no. 1, pp. 26-50. Erasmus+ 2020-1-SK01-KA203-078299, KEGA 003EU-4/2022.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 2 MB verejne dostupné - MATULČÍKOVÁ, Marta et al. Digital Skills of Employees - Desired versus Actual. - Registrovaný: Web of Science. In AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2024. ISSN 1804-7890, 2024, vol. 14, no. 1, pp. 64-71. VEGA 1/0188/24, VEGA 1/0328/21.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 807.5 KB verejne dostupné