Search results

  1. ŠUGROVÁ, Michaela et al. Impact of the product quality on consumer satisfaction and corporate brand. In Economic annals-XXI. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2017. ISSN 1728-6239, 2017, vol. 165, no. 5-6, s. 133-137.
    article

    article

  2. MIŠÍKOVÁ, Veronika. Zákazníci očakávajú pohodlie a zážitky. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2017. ISSN 1805-0549, 11-12/17, č. 38, (2017.
    article

    article

  3. BITTNER, Anton - KRAJČOVIČ, Jozef. Akreditácia EUR-ACE – značka kvality vysokoškolského vzdelávania. In Kvalita ako predpoklad rastu a konkurencieschopnosti. Medzinárodná konferencia k svetovému dňu kvality. Kvalita ako predpoklad rastu a konkurencieschopnosti : zborník anotácií prednášok : zborník príspevkov účastníkov konferencie : 23. ročník medzinárodnej konferencie k svetovému dňu kvality : 20. a 21. októbra 2016, Stará Lesná, Vysoké Tatry. - Bratislava : Slovenská spoločnosť pre kvalitu, 2017. ISBN 978-80-972609-0-3, s. 20-25 online.
    article

    article

  4. Správa o poľnohospodárstve a potravinárstve v Slovenskej republike za rok 2016 : (Zelená správa). Bratislava : Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum, 2017. 78 s. ISBN 978-80-8058-618-8. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
    book

    book

  5. Report on agriculture and food sector in the Slovak Republic for 2016 : (Green report). Bratislava : National Agricultural and Food Centre Slovakia, 2017. 78 s. ISBN 978-80-8058-619-5. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  6. VEJAČKA, Martin - ŠTOFA, Tomáš. Influence of Security and Trust on Electronic Banking Adoption in Slovakia. In E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2017. ISSN 1212-3609, 2017, roč. 20, č. 4, pp. 135-150.
    article

    article

  7. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka. Sales Promotion of Slovak Food on the Slovak Market. In Nauki Inżynierskie i Technologie. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego. ISSN 2449-9773, 2017, r. 27, nr. 4, s. 23-40. VEGA 1/0543/18.
    article

    article

  8. DŽUBÁKOVÁ, Martina. Quality label for technical study programs is closer : Accreditation centre ZSVTS, Slovakia. In SCHOLA 2016 : pedagogy and didactics in technical education. International scientific conference. SCHOLA 2016 : proceedings of 12th international conference Schola 2016, Pedagogy and didactics in technical education : 6th to 7th december 2016, Prague, Czech Republic. - Praha : Czech Technical University in Prague, 2017. ISBN 978-80-01-06112-1, pp. 133-135 online.
    article

    article

  9. HARUMOVÁ, Anna. Tvorba a hodnota obchodnej značky a dobrého mena. In Ecoletra.com : scientific eJournal. - Lewes : Ecoletra.com LLC, 2017. ISSN 2377-9748, 2017, vol. 3, no. 3, pp. 29-40 online.
    article

    article

  10. ĎAĎO, Jaroslav et al. Etnocentricky zamerané marketingové stratégie. Recenzenti: Jaroslav Kita, Zdenka Musová. 1. vyd. Banská Bystrica : BELIANUM, 2017. 245 s. Studia oeconomica, 56. VEGA 1/1351/1. ISBN 978-80-557-1203-1. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
    book

    book