Search results

Records found: 105  
Your query: Keywords = "značky maloobchodné"
  1. ČVIRIK, Marián. Spotrebiteľské vnímanie stratégie privátnych značiek ako konkurenčná výhoda v biznis modeli maloobchodných reťazcov. In Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISBN 978-80-223-5678-7, s. 7-16. VEGA 1/0012/22.
    article

    article

  2. ALENOVÁ, Gabriela. Na Slovensko vstupujú noví hráči. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2022. ISSN 1335-2008, 2022, roč. 27, č. 3, s. 14-15.
    article

    article

  3. Našou prioritou je e-shop. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2021. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 57, (2021.
    article

    article

  4. SUSMININGSIH et al. Labeling Local Brand to Increase Coffee Shop Visits During the COVID-19 Pandemic. In Economic annals-XXI : Research Journal. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2021. ISSN 1728-6239, 2021, vol. 188, no. 3-4, s. 149-157.
    article

    article

  5. Maloobchod čakajú zmeny. In Goodwill : magazín o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2018. ISSN 1337-9798, 2018, roč. 10, č. Júl-september, s. 58.
    article

    article

  6. ŘÍHA, David - PAJEROVÁ, Hedvika. Analýza marketingové komunikace značky Staropramen a určení jejího archetypu. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2017. ISSN 1211-5622, 2017, roč. 27, č. 1, s. 18-19.
    article

    article

  7. KASHIVE, Neerja - KHANNA, Vandana Tandon. Conceptualizing Employer-Based Brand Equity and Employer Brand Pyramid. In European Scientific Journal. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2017. ISSN 1857-7431, 2017, vol. 13, no. 34, pp. 211-229.
    article

    article

  8. HARUMOVÁ, Anna. Tvorba a hodnota obchodnej značky a dobrého mena. In Ecoletra.com : scientific eJournal. - Lewes : Ecoletra.com LLC, 2017. ISSN 2377-9748, 2017, vol. 3, no. 3, pp. 29-40 online.
    article

    article

  9. TALAVÁŠEK, Lenka. Vlastné značky nie sú len módny výstrelok. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549, 9-10, č. 31, (2016.
    article

    article

  10. BOBÁŇ, Václav. Slovenské potraviny na pultoch reťazcov? Mizéria! In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2016. ISSN 1339-2433, 2016, roč. 8, č. 10, s. 56-57.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.