Search results
- Najviac privátiek je v kategóriách mlieko a mäso. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2024. ISSN 1336-2348, 2024, roč. 22, č. 1, s. 38-39.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 271.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení - Silnie postavenie privátnych značiek. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2024. ISSN 1336-2348, 2024, roč. 22, č. 3, s. 42-43.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 168.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení - Zákazníkov oslovujú výrobky v akcii a privátky. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava. ISSN 1336-2348, 2024, roč. 22, č. 5, s. 43.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 93.9 KB dostupné po prihlásení - Prinesieme vlastné značky aj vernostný program. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 76, (2024.
- KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Značka Made in Slovakia je vo svetle reflektorov. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 11-12, č. 80, (2024.
- KAPITÁN, Peter. Na zvieratách spotrebitelia zatiaľ nešetria. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 70, (2023.
- KAPITÁN, Peter. Spotrebitelia nakupujú v menšom. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 7-8, č. 72, (2023.
- ČVIRIK, Marián. Spotrebiteľské vnímanie stratégie privátnych značiek ako konkurenčná výhoda v biznis modeli maloobchodných reťazcov. In Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISBN 978-80-223-5678-7, s. 7-16. VEGA 1/0012/22.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 478.2 KB dostupné po prihlásení - ČVIRIK, Marián. Ethnocentric Tendencies of Consumer Behaviour and its Influence on the Perception of Private Labels. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 22th International Joint Conference, May 19 - 20, 2022, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2022. ISBN 978-80-245-2454-2. ISSN 2453-6113, pp. 1-9 online. I-22-104-00.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 198.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení - ČVIRIK, Marián. Ethnocentric Tendencies of Consumer Behaviour and Its Influence on the Perception of Private Labels. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Book of Abstracts from 22th International Joint Conference, May 19 - 20, 2022, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2022. ISBN 978-80-245-2455-9, p. 16.