Search results

Records found: 661  
Your query: Keywords = "značky výrobkov"
  1. Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies : Scientific Papers Collection. (Ed.): Štefan Žák ; reviewers: Helena Strážovská, Katarína Gubíniová. 1st Edition. Bratislava : Consumer Insights Agency, 2024. 123 s. [9,45 AH]. VEGA 1/0505/22. ISBN 978-80-974995-1-8.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF20 MBverejne dostupné
    electonic book

    electonic book

  2. BERAN, Vojtech - DEDKOVA, Jaroslava. Attitudes of Manufacturers toward the Value Attributes of Regional Product Brands. In E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2024. ISSN 1212-3609, 2024, roč. 27, č. 4, s. 176-191.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.7 MBverejne dostupné
    article

    article

  3. Najstarší slovenský pivovar Steiger už 550 rokov varí kvalitné a tradičné pivo. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2023. ISSN 1336-2348, 2023, roč. 21, č. 5, s. 40-41.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF570.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    article

    article

  4. GEMBICKÁ, Eva. Aktuálne možnosti spolupráce pre výrobcov regionálnych produktov so zameraním na značku Regionálny produkt Podpoľanie. In Geografické informácie : časopis Katedry geografie, geoinformatiky a regionálneho rozvoja FPVaI UKF v Nitre. - Nitra : Fakulta prírodných vied Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre, 2023. ISSN 1337-9453, 2023, roč. 27, č. 1, s. 22-38.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF735.5 KBverejne dostupné
    article

    article

  5. Pri nákupe liehovín hrajú úlohu cena a značka. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2023. ISSN 1336-2348, 2023, roč. 21, č. 2, s. 40-42.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF225.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    article

    article

  6. OLŠANOVÁ, Květa. Specifika marketingu luxusních značek. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 2023. 163 s. ISBN 978-80-271-3921-7. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    Specifika marketingu luxusních značek

    book

  7. Chránime tradičné špeciality : tipy a recepty. 1. vydanie. [Bratislava] : Zum Zum production, 2023. 47 s. ISBN 978-92-68-04192-5. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF18.2 MBverejne dostupné
    book

    book

  8. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Spoločenská zodpovednosť a udržateľnosť v luxusnom segmente. In Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5091-8, s. 84-91. VEGA 1/0398/22.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené 203.4 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  9. STOKLASA, Michal - MATUŠÍNSKÁ, Kateřina. Consumer Perception of Regional Brands in Czechia in 2021. In Scientific papers of the University of Pardubice. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2022. ISSN 1804-8048, 2022, vol. 30, no. 1, s. 1-11.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF286.5 KBverejne dostupné
    article

    article

  10. ISAACSON, Walter. Steve Jobs. Preklad: Stanislav Petruš. zrevidované a opravené vydanie (2022). Bratislava : Eastone Books, 2011, 2022. 554 s. ISBN 978-80-8109-194-0. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
    Steve Jobs

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.