Search results

Records found: 6  
Your query: "0052595" OR "0052596"
  1. KOČIŠOVÁ, Lucia et al. Impact of GDPR on Banks in Slovakia – Marketing Approach. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944, 2018, roč. 13, č. 2, s. 45-53.
    article

    article

  2. KOČIŠOVÁ, Lucia et al. Impact of GDPR on banks in Slovakia – marketing approach. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944, 2018, roč. 13, č. 3, s. 40-51.
    article

    article

  3. ŠELIGA, Martin. Paralelné výpočty v systéme MatLab : diplomová práca. Školiteľ: Zuzana Čičková. Bratislava, 2018. 70 s.
    book

    book

  4. ŠTRACHOŇ, Peter. [Referenčný rámec spotrebiteľa naprieč kultúrami]. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2016. ISSN 1338-7944, 2016, roč. 11, č. 1, s. 60-61. Recenzia na: Referenčný rámec spotrebiteľa naprieč kultúrami / Peter Štetka, Štefan Majtán ; recenzenti: Miroslava Szarková, Peter Štarchoň. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. - ISBN 978-80-225-4010-0.
    article

    article

  5. ŠELIGA, Martin - ŠTACHOŇ, Peter. Marketingová komunikácia a vernostné programy vybraných medzinárodných maloobchodných reťazcov na slovenskom trhu. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2013. ISSN 1338-7944, 2013, roč. 8, č. 2, s. 37-41.
    article

    article

  6. ŠELIGA, Martin - ŠTRACHOŇ, Peter. Marketingová komunikácia a vernostné programy vybraných medzinárodných maloobchodných reťazcov na slovenskom trhu. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2013. ISSN 1338-7944, 2013, roč. 8, č. 1, s. 37-52.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.