Search results

  1. ŠELIGA, Martin. Paralelné výpočty v systéme MatLab : diplomová práca. Školiteľ: Zuzana Čičková. Bratislava, 2018. 70 s.
    book

    book

  2. KOČIŠOVÁ, Lucia et al. Impact of GDPR on Banks in Slovakia – Marketing Approach. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944, 2018, roč. 13, č. 2, s. 45-53.
    article

    article

  3. KOČIŠOVÁ, Lucia et al. Impact of GDPR on banks in Slovakia – marketing approach. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944, 2018, roč. 13, č. 3, s. 40-51.
    article

    article

  4. ŠTRACHOŇ, Peter. [Referenčný rámec spotrebiteľa naprieč kultúrami]. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2016. ISSN 1338-7944, 2016, roč. 11, č. 1, s. 60-61. Recenzia na: Referenčný rámec spotrebiteľa naprieč kultúrami / Peter Štetka, Štefan Majtán ; recenzenti: Miroslava Szarková, Peter Štarchoň. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. - ISBN 978-80-225-4010-0.
    article

    article

  5. PAVELKA, Ľuboš. Sociálny štát a deravé zuby. In Pravda. - Bratislava : PEREX, 2014. ISSN 1335-4050, 6. októbra 2014, roč. 24, č. 229, s. 28.
    article

    article

  6. ŠELIGA, Martin - ŠTACHOŇ, Peter. Marketingová komunikácia a vernostné programy vybraných medzinárodných maloobchodných reťazcov na slovenskom trhu. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2013. ISSN 1338-7944, 2013, roč. 8, č. 2, s. 37-41. Available on Internet: <ftp://193.87.31.84/0181456/MI_20.pdf>
    article

    article

  7. ŠELIGA, Martin - ŠTRACHOŇ, Peter. Marketingová komunikácia a vernostné programy vybraných medzinárodných maloobchodných reťazcov na slovenskom trhu. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2013. ISSN 1338-7944, 2013, roč. 8, č. 1, s. 37-52. Available on Internet: <ftp://193.87.31.84/0175048/MI_19.pdf>
    article

    article

  8. 2003 ,no. 4. International trade by commodity statistics : 1997/2002. Paris : OECD, 2003. ISSN 1028-8376. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
    unrecognised

    unrecognised

  9. 2003 ,no. 3. International trade by commodity statistics : 1997/2002. Paris : OECD, 2003. ISSN 1028-8376. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    unrecognised

    unrecognised

  10. 2003 ,no. 2. International trade by commodity statistics : 1997/2002. Paris : OECD, 2003. ISSN 1028-8376. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    unrecognised

    unrecognised