Search results

Records found: 2  
Your query: Main Title = "ABC analýza ako nástroj marketingovej stratégie podniku"
  1. DANESHJO, Naqibullah. ABC analýza ako nástroj marketingovej stratégie podniku. In Automatizácia a riadenie v teórii a praxi ARTEP 2017. odborná konferencia. Automatizácia a riadenie v teórii a praxi ARTEP 2017 : 11. ročník konferencie odborníkov z univerzít, vysokých škôl a praxe: 15.-17. február 2017, Stará Lesná. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2017. ISBN 978-80-553-3075-4, s. [1-5].
    article

    article

  2. LUKAČKOVÁ, Jana. ABC analýza ako nástroj marketingovej stratégie podniku : diplomová práca. Školiteľ: Naqibullah Daneshjo. Košice, 2015. 56 s.
    book

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.