Search results

Records found: 20  
Your query: Main Title = "Formát"
  1. LEWKOWICZ, Łukasz. Format of Regional Cooperation in Statu Nascendi: Origins and Functioning of the Three Seas Initiative in Central Europe. In Studia Politica Slovaca : časopis pre politické vedy, najnovšie politické dejiny a medzinárodné vzťahy. - Bratislava : Ústav politických vied SAV, 2023. ISSN 1337-8163, 2023, roč. 16, č. 1, s. 21-29.
    article

    article

  2. MARCI, Anton - STANKOVÁ, Adriana. Inline extensible business reporting language as the european single electronic format and its influence in the Slovak Republic. - Registrovaný: Web of Science. In EDAMBA 2017 : knowledge and skills for sustainable development: the role of economics, business, management and related disciplines. International scientific conference. EDAMBA 2017 : conference proceedings : knowledge and skills for sustainable development: the role of economics, business, management and related disciplines : [20th] international scientific conference for doctoral students and post-doctoral scholars : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 4 - 6 april 2017. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4429-0, pp. 296-303 online. VEGA 1/0935/16.
    article

    article

  3. MIKLOŠÍK, Andrej - ČERVENKA, Peter - HLAVATÝ, Ivan. Impact of accelerated mobile pages format on corporate web sites. - Registrovaný: Web of Science. In Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity 2016: brands we love : conference proceedings from international scientific conference : 8th – 9th november 2016, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2016. ISBN 978-80-8105-840-0. ISSN 1339-5726, pp. 204-214 online. 2015-PSD-PAV-01.
    article

    article

  4. KRIS, Richard. Malý formát, veľká príležitosť. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2015. ISSN 1805-0549, september-október 2015, roč. 5, č. 25, s. 26.
    article

    article

  5. KITA, Pavol - MAZALÁN, Peter. Development of format stores in the urban structure of Bratislava. In Geografia - skromný príspevok na poznanie kraja i človeka zaujímavého a mnohotvárneho. Konferencia. Geografia - skromný príspevok na poznanie kraja i človeka zaujímavého a mnohotvárneho : zborník z abstraktov z konferencie : Bratislava, 6.-8.11.2014. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISBN 978-80-223-3727-4, s. 40. VEGA 1/0039/11.
    article

    article

  6. 2005 ,č. 1-15. Formát : týždenník. Bratislava : Ecopress, 2005. Týždenník. ISSN 1336-1325 [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    journal

    journal

  7. 2005 ,č. 16-27 + 2 príl. Formát : týždenník. Bratislava : Ecopress, 2005. Týždenník. ISSN 1336-1325 [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    journal

    journal

  8. VIESTOVÁ, Kristína. Typ, formát alebo koncept predajne? In Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/0478/03 v redakcii Kristíny Viestovej. - Bratislava : Katedra marketingu OBF EU, 2005. ISBN 80-225-2102-7, s. 117-122.
    article

    article

  9. 2004 ,č. 21-35 + 1 príl.. Formát : týždenník. Bratislava : Ecopress, 2004. Týždenník. ISSN 1336-1325 [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    journal

    journal

  10. 2004 ,č. 36-52 + 2 príl.. Formát : týždenník. Bratislava : Ecopress, 2004. Týždenník. ISSN 1336-1325 [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    journal

    journal


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.