Search results

Records found: 15  
Your query: Main Title = "Geomarketing"
  1. SKLADANÁ, Adriana. Geomarketing : diplomová práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2022. 64 s.
    book

    book

  2. MAROVTII, Oleksandra. Geomarketing v kontexte implantacie novej predajne : diplomová práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2022. 67 s.
    book

    book

  3. KITA, Pavol - KOLLÁR, Patrícia. Geomarketing in Food Retail. Reviewers: Miroslava Szarková, Mirosława Malinowska. 1st edition. Kraków : Towarzystwo Slowaków w Polsce, 2018. 133 s. [6,65 AH]. APVV-16-0232, VEGA 1/0066/18, VEGA 1/0039/11. ISBN 978-83-8111-048-8. [Copy count : 32, currently available 29, at library only 3]
    book

    book

  4. KASÁŠOVÁ, Monika. Geomarketing podniku : diplomová práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2016. 66 s.
    book

    book

  5. KONŠTIAK, Pavol. Geomarketing - nástroj zmeny fungovania maloobchodných jednotiek. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 26, s. 226-236.
    article

    article

  6. KITA, Jaroslav - KONŠTIAK, Pavol. Geomarketing - nová vízia marketingového prístupu a jeho aplikácia v obchodnom podniku. In Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8, s. 59-71. VEGA 1/0039/11.
    article

    article

  7. KITA, Jaroslav. Geomarketing - teoretické a praktické aspekty novej vízie marketingového prístupu. Recenzenti Viera Čihovská, Miroslava Zamykalová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 75 s. [4,26 AH]. VEGA 1/0039/11. ISBN 978-80-225-3706-3. [Copy count : 4, currently available 2, at library only 2]
    book

    book

  8. SABAKOVÁ, Michaela. Geomarketing : diplomová práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2012. 72 s.
    book

    book

  9. REHÁK, Róbert - SLEZÁKOVÁ, Miroslava. Geomarketing a jeho využitie v praxi. In MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6, [S. 1-19].
    article

    article

  10. KITA, Pavol et al. Les Outils du géomarketing au service des entrepreneurs de demain dans le domaine du commerce de détail. In Ľ Entrepreneur face aux politiques publiques européennes : XVIII Conférence Scientifique Internationale du Réseau PGV, Lisbonne, 13-14 septembre 2012. - Lisboa : PGV/ISLA Campus Lisboa, 2012. ISBN 978-989-95523-2-6, s. 596-606.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.