Search results
- BABINSKÁ, Dominika. Internetový marketing : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2021. 83 s.
- JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 3. aktualizované vydání. Brno : Computer Press, 2020. 344 s. ISBN 978-80-251-5016-0. [Copy count : 4, currently available 0, at library only 2]
- ŠEFČÍKOVÁ, Denisa. Internetový marketing v modernom koncepte marketingovej interakcie. In Nové trendy v manažmente a marketingu 2019. Nové trendy v manažmente a marketingu 2019 : zborník abstraktov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4665-2, s. 29 CD-ROM.
- ŠEFČÍKOVÁ, Denisa. Internetový marketing: propagácia prostredníctvom sociálnej siete. In Journal of Innovations and Applied Statistics : vedecký internetový časopis. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2018. ISSN 1338-5224, 2018, roč. 8, č. 1, s. 119-124 online.
- MORAVČÍK, Zoltán. Nové trendy v marketingovej komunikácii (internetový marketing spoločnosti OnePlus Ltd.) : diplomová práca. Školiteľ: Vanda Lieskovská. Košice, 2017. 71 s.
- TAKÁCSOVÁ, Miriama. Internetový marketing vybraných slovenských výrobkov - súčasný stav a príležitosti : diplomová práca. Školiteľ: Attila Pólya. Bratislava, 2015. 79 s.
- SOTONIAKOVÁ, Katarína. Internetový marketing a reklama s využitím sociálnych sieti : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Szivósová. Bratislava, 2014. 33 s.
- JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vydání. Brno : Computer Press, 2014. 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- JUCK, Alfonz. Internetový marketing - balík opatrení : diplomová práca. Školiteľ: Peter Schmidt. Bratislava, 2013. 80 s.
- CÁRACHOVÁ, Magdaléna. Internetový marketing - komplex nástrojov na realizáciu marketingových aktivít. In Trendy a inovácie v internetovej podpore podnikania a vzdelávania : [recenzovaný zborník príspevkov] : III. medzinárodná vedecká internetová videokonferencia vedeckých pracovníkov a doktorandov : 20. november 2013, [virtuálne EU Bratislava]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3769-8, s. 56-61 CD-ROM.