Search results

Records found: 6  
Your query: Main Title = "Marketing nákupu"
  1. KITA, Jaroslav. Marketing nákupu a jeho aplikácia v podnikovej praxi. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864, 2006, roč. 4, č. 1-2, s. 2-4. VEGA 1/123/04.
    article

    article

  2. MAJTÁN, Štefan. Marketing nákupu. In Podnik a podnikateľské prostredie v Slovenskej republike v období vstupu do Európskej únie : zborník z vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1870-0, s. 85-88.
    article

    article

  3. MAJTÁN, Štefan. Marketing nákupu. In IBC. International business cooperation. - Bratislava : INFORMEX, 2004. ISSN 1336-2828, 2004, roč. 15, č. 4, s. 28.
    article

    article

  4. KITA, Jaroslav. Marketing nákupu : projekt č. 0120/97. In Zborník z vedeckého seminára Katedry marketingu : Bratislava, 24.11.1999. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, Obchodná fakulta, Katedra marketingu, 2000. ISBN 80-225-1253-2, s. 16-18.
    article

    article

  5. KITA, Jaroslav. Marketing nákupu. In Zborník Katedry marketingu 1997. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1998. ISBN 80-225-1000-9, s. 19-24. Projekt 0120/97.
    article

    article

  6. KITA, Jaroslav. Marketing nákupu. In International business cooperation : časopis pre podnikateľov. - Bratislava : INFORMEX, 1997, 1997, roč. 8, č. 2, s. 32-33.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.