Search results
- TOMÁNEK, Adrián. Marketingový mix spoločnosti St. Nicolaus - trade, a.s : bakalárska práca. Školiteľ: Zuzana Francová. Bratislava, 2017. 76 s.
- ZACHOVÁ, Dominika. Marketingový mix spoločnosti využívajúcej viackanálovú distribúciu : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Zámečník. Bratislava, 2016. 58 s.
- FURDOVÁ, Lucia. Medzinárodný marketingový mix spoločností pôsobiacich na Slovensku vo farmaceutickom odvetví v období hospodárskej krízy. In Globalizácia ako fenomén vplývajúci na medzinárodné stratégie trhových subjektov v období hospodárskej krízy : zborník príspevkov riešiteľov projektu mladých vedeckých pracovníkov č. 2316077. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3539-7, s. 3-11.
- RUSNÁKOVÁ, Radka. Marketingový mix spoločnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Zuzana Michalcová. Bratislava, 2011. 48 s.
- PJONTEK, Tomáš. Marketingový mix spoločnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Zuzana Michalcová. Bratislava, 2011. 43 s.
- DAŇOVÁ, Júlia. Marketingový mix spoločnosti Chepov auto, s.r.o. : bakalárska práca. Školiteľ: Štefan Žák. Bratislava, 2010. 40 s.
- CERULA, Jaroslav. Marketingový mix spoločnosti Partners Group SK : bakalárska práca. Škol. Ladislav Bažó. Bratislava, 2009. 56 s.
- TAUSBERIKOVÁ, Michaela. Marketingový mix spoločnosti Frisör Klier, s.r.o. : bakalárska práca. Škol. Kornélia Richterová. Bratislava, 2009. 47 s.
- ŠTEVČEKOVÁ, Libuša. Marketingový mix spoločnosti Maresi Foodbroker, s.r.o. : bakalárska práca. Škol. Kornélia Richterová. Bratislava, 2009. 64 s.
- KROMKOVÁ, Miroslava. Marketingový mix spoločnosti Orange, a.s. : bakalárska práca. Škol. Pavol Kita. Bratislava, 2009. 68 s.