Search results

Records found: 2  
Your query: Main Title = "Marketingový výskum pre manažérske rozhodovanie"
  1. POŠIKOVÁ, Simona. Marketingový výskum pre manažérske rozhodovanie : diplomová práca. Školiteľ: Naqibullah Daneshjo. Košice, 2015. 82 s.
    book

    book

  2. DANESHJO, Naqibullah. Marketingový výskum pre manažérske rozhodovanie. In Trendy a inovatívne prístupy v podnikových procesoch. Medzinárodná vedecká konferencia. Trendy a inovatívne prístupy v podnikových procesoch : zborník príspevkov : 18. medzinárodná vedecká konferencia : 15. december 2015, Košice. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2015. ISBN 978-80-553-2488-3, s. [1-8] online.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.