Search results

Records found: 3  
Your query: Main Title = "Marketingový výskum v digitálnej ére"
  1. KOPANIČOVÁ, Janka. [Marketingový výskum v digitálnej ére]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493, 2015, roč. 8, č. 29, s. 157-158. Recenzia na: Marketingový výskum v digitálnej ére / Štefan Žák ; recenzenti Gabriela Bartáková Pajtinková, Attila Pólya. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. - ISBN 978-80-225-3902-9.
    article

    article

  2. ŽÁK, Štefan. Marketingový výskum v digitálnej ére. Recenzenti: Gabriela Bartáková Pajtinková, Attila Pólya. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. CD-ROM 132 s. ISBN 978-80-225-3902-9. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    electonic book

    electonic book

  3. ŽÁK, Štefan. Marketingový výskum v digitálnej ére. Recenzenti Gabriela Bartáková Pajtinková, Attila Pólya. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 132 s. [8,18 AH]. Monografia je zároveň habilitačnou prácou. ISBN 978-80-225-3902-9. [Copy count : 13, currently available 9, at library only 4]
    book

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.