Search results

Records found: 19  
Your query: Main Title = "Prieskum trhu"
  1. RAŠEVOVÁ, Kristína. Prieskum trhu odpovie na otázky. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2017. ISSN 1805-0549, 9-10/2017, č. 37, s. 60-61.
    article

    article

  2. RAŠEVOVÁ, Kristína. Prieskum trhu začína byť zážitkový a dynamický. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549, 11-12, č. 32, (2016.
    article

    article

  3. FIĽOVÁ, Lenka. Prieskum trhu ako faktor získavania informácií použitých pre štatistickú analýzu pri určovaní charakteristík produktu : bakalárska práca. Školiteľ: Marek Andrejkovič. Košice, 2012. 60 s.
    book

    book

  4. KUBALIAK, Milan. Prieskum trhu – základ predaja produktov : bakalárska práca. Školiteľ: Dana Hrušovská. Bratislava, 2011. 45 s.
    book

    book

  5. HRUŠOVSKÁ, Dana. Prieskum trhu. In Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6, s. 24-37. VEGA 1/0385/10. 1/0385/10, VEGA, Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia.
    article

    article

  6. HRUŠOVSKÁ, Dana. Prieskum trhu ako východisko riešenia ekonomickej krízy. In EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3, s. 185-189.
    article

    article

  7. LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Prieskum trhu nealkoholických nápojov. Vývoj trhu v období krízy. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493, 2009, roč. 2, č. 8, s. 93-109. VEGA 1/4582/07. 1/4582/07, VEGA, Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody.
    article

    article

  8. HRUŠOVSKÁ, Dana. Konkurencieschopnosť v podmienkach EÚ a prieskum trhu. In Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2008 : zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2616-6, s. 150-157.
    article

    article

  9. HRUŠOVSKÁ, Dana. Trendy vývoja v podnikaní ovplyvňuje prieskum trhu. In Podnikanie a podnikateľské prostredie v SR. Vedecká konferencia. Podnikanie a podnikateľské prostredie v SR : zborník z vedeckej konferencie. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2007. ISBN 978-80-225-2364-6, s. 136-139. VEGA 1/4579/07.
    article

    article

  10. HRUŠOVSKÁ, Dana. Politika konkurencieschopnosti v podmienkach EÚ a prieskum trhu. In Hospodárska a sociálna politika EÚ - aktuálne otázky. Medzinárodná vedecká konferencia. Hospodárska a sociálna politika EÚ - aktuálne otázky : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2351-6. VEGA 1/4579/07 "Diagnostikovanie hodnotových vzťahov a trhových aktivít v podniku".
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.