Search results
- NICHTA, Jakub. Uvedenie nového produktu na trh s vínom : diplomová práca. Školiteľ: Paulína Krnáčová. Bratislava, 2022. 75 s.
- FIRDOVÁ, Miriam. Marketingová stratégia – uvedenie nového produktu na trh : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Gajdoš. Košice, 2022. 80 s.
- MARKO, Viktor. Uvedenie nového produktu na trh : diplomová práca. Školiteľ: Miroslava Loydlová. Bratislava, 2019. 65 s.
- TIMKOVÁ, Jana. Marketingová stratégia - uvedenie nového produktu na trh : diplomová práca. Školiteľ: Naqibullah Daneshjo. Košice, 2018. 76 s.
- DOBÁLOVÁ, Lucia. Uvedenie nového produktu na trh : diplomová práca. Školiteľ: Matej Hudák. Košice, 2016. 75 s.
- ČUCHRÁČOVÁ, Mária. Návrh na uvedenie nového produktu na trh : diplomová práca. Školiteľ: Jana Naščáková. Košice, 2013. 81 s.
- FELLEGI, Tibor. Uvedenie nového produktu na trh : bakalárska práca. Školiteľ: Daniela Urblíková. Košice, 2011. 46 s.
- DORČÁK, Peter. Uvedenie nového produktu na trh a alternatívne odbytové kanály B2C. In Nové trendy v marketingu : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2008. ISBN 978-80-8105-006-0, s. 106-110.