Search results

Records found: 3  
Your query: Main Title = "Vplyv finančno hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem"
  1. KNAPIK, Peter. [Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493, 2013, roč. 6, č. 22, s. 318-322. Recenzia na: Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem / Otília Zorkóciová - Barbora Brynkusová ; recenzovali: Víťazoslav Balhar, Peter Knapik. 1. vyd. - Bratislava : Sprint 2, 2012. - ISBN 978-80-89393-91-6.
    article

    article

  2. ZORKÓCIOVÁ, Otília - BRYNKUSOVÁ, Barbora. Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem. Recenzovali: Víťazoslav Balhar, Peter Knapik. 1. vyd. Bratislava : Sprint 2, 2012. 163 s. [6,28 AH]. Economics. VEGA 1/1185/12. ISBN 978-80-89393-91-6. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR). [Copy count : 21, currently available 17, at library only 4]
    Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem

    book

  3. BRYNKUSOVÁ, Barbora. Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem v EÚ : dizertačná práca. Školiteľ: Otília Zorkóciová. Bratislava, 2012. 149 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.