Search results

Records found: 3  
Your query: Title = "Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu"
  1. PASTORÁKOVÁ, Erika. Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu. In Finančné trhy : odborný mesačník pre teóriu a prax. - Bratislava : Derivát. ISSN 1336-5711, Marec 2007, č. 3. Recenzia na: Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu / Mária Tajtáková a kolektív. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. - ISBN 978-80-225-2271-7. Available on Internet: <http://www.derivat.sk/files/2007%20jan-jun/HotMar2007RecenziaPastorakova.doc>
    article

    article

  2. HASPROVÁ, Mária. [Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu]. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 1-2, s. 39. Recenzia na: Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu / Mária Tajtáková a kolektív. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. - ISBN 978-80-225-2271-7.
    article

    article

  3. TAJTÁKOVÁ, Mária et al. Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 277 s. 2316051. ISBN 978-80-225-2271-7. [Copy count : 10, currently available 7, at library only 3]
    book

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.