Search results

Records found: 5  
Your query: Title = "Marketing kultúry Ako osloviť a udržať si publikum"
  1. KOPANIČOVÁ, Janka. [Marketing kultúry]. In Ekonómia a podnikanie : vedecký časopis Fakulty ekonómie a podnikania PEVŠ. - Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania, 2012. ISSN 1337-4990, 2012, roč. 6, č. 1, s. 117-118. Recenzia na: Marketing kultúry: Ako osloviť a udržať si publikum / Mária Tajtáková a kolektív. - Bratislava : Eurokódex, 2010. - ISBN 978-80-89447-29-9.
    article

    article

  2. FILO, Peter. [Marketing kultúry: ako osloviť a udržať si publikum]. In E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2011. ISSN 1212-3609, 2011, roč. 14, č. 1, s. 138-139. Recenzia na: Marketing kukltúry: ako osloviť a udržať si publikum / Mária Tajtáková a kolektív. - Bratislava : Eurokódex, 2010.
    article

    article

  3. FRANCOVÁ, Zuzana. [Marketing kultúry: ako osloviť a udržať si publikum]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 16, s. 617-618. Recenzia na: Marketing kultúry: Ako osloviť a udržať si publikum / Mária Tajtáková a kolektív. - Bratislava : Eurokódex, 2010. - ISBN 978-80-89447-29-9.
    article

    article

  4. VASIĽOVÁ, Dominika. Kreatívny priemysel. In Marketing kultúry: Ako osloviť a udržať si publikum. - Bratislava : EUROKÓDEX, s. r. o., 2010. ISBN 978-80-89447-29-9, s. 191-205.
    article

    article

  5. TAJTÁKOVÁ, Mária. Marketing kultúry: Ako osloviť a udržať si publikum. Bratislava : Eurokódex, 2010. 260 s. ISBN 978-80-89447-29-9. [Copy count : 7, currently available 4, at library only 3]
    Marketing kultúry: Ako osloviť a udržať si publikum

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.