Search results

Records found: 636  
Your query: UDC = "^366^"
  1. ŽÁK, Štefan. Postavenie názorových vodcov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa : inauguračná prednáška : odbor inauguračného konania: obchod a marketing (v odbore ekonómia a manažment). 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 100 s. ISBN 978-80-225-4959-2. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
    book

    book

  2. ŽÁK, Štefan - HASPROVÁ, Mária - RUŽIČKA, Tomáš. Consumer Behaviour Changes in the Era of Digital Marketing. Reviewers: Pavol Križo, Gabriela Pajtinková Bartáková, Martina Jelínková. 1st Edition. London : Sciemcee Publishing, 2022. 103 s. [7,63 AH]. VEGA 1/0505/22. ISBN 978-1-7399378-5-0.
    electonic book

    electonic book

  3. Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0046/20. Zborník z príspevkov riešiteľov projektu zostavil: Ferdinand Daňo ; recenzenti / Reviewers: Monika Naďová Krošláková, Gabriela Pajtinková Bartáková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 108 s. [6,49 AH]. VEGA 1/0046/20. ISBN 978-80-225-5005-5. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
    Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike

    book

  4. Journal of Consumer Behaviour. - Registrovaný: Current Contents Connect, Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. Chichester : John Wiley & Sons. 6x ročne. ISSN 1479-1838. Available on Internet: https://onlinelibrary.wiley.com/journal/14791838
    journal

    journal

  5. REHÁK, Róbert. Vzťah generácie "Z" voči elektromobilite : habilitačná prednáška : odbor habilitačného konania a inauguračného konania: Obchod a marketing v odbore ekonómia a manažment. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 63 s. ISBN 978-80-225-4956-1. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
    book

    book

  6. COOMBS, Danielle Sarver. The Consumer Insights Handbook : Unlocking Audience Research Methods. Lanham : Rowman & Littlefield, 2022. 221 s. ISBN 978-1-5381-4552-4. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  7. ŽÁK, Štefan et al. Spotrebiteľské správanie. Recenzovali: Ján Papula, Mária Tajtáková. 1. vydanie. Bratislava : Sprint 2, 2022. 391 s. [23,16 AH]. VEGA 1/0505/22. ISBN 978-80-89710-57-7. [Copy count : 12, currently available 3, at library only 2]
    Spotrebiteľské správanie

    book

  8. DUBCOVÁ, Gabriela et al. Ochrana spotrebiteľa : vysokoškolská učebnica. Recenzentky: Mária Dzurová, Daniela Hupková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 159 s. [13,17 AH]. KEGA 002EU-4/2019, VEGA 1/0836/21. ISBN 978-80-225-4903-5.
    book

    book

  9. Integrating and Systematizing the Results of Scientific Research Activities in the Field of Consumer Protection, with a Primary Focus on Food Security, in Order to Model Adequate Consumer Behaviour : Proceedings of Scientific Papers. no. III. Gabriela Dubcová et al. ; editorial and Compilation Work: Ľubica Foltínová. 1st Edition. Brno : Masaryk University Press, 2021. 130 s. [8,73 AH]. KEGA 002EU-4/2019. ISBN 978-80-280-0004-2.
    book

    book

  10. DZUROVÁ, Mária - HRUŠOVSKÁ, Dana - KAPSDORFEROVÁ, Zuzana. Challenges and Opportunities for Food Producers in the 21st Century : Scientific Monograph. Reviews: Denisa Čiderová, Daniela Hupková. 1st Edition. Ljubljana : Verlag Dashöfer, 2021. 161 s. [8,05 AH]. KEGA 002eu-4/2019. ISBN 978-961-6869-69-0. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.