Search results
- SMITH, Andrew. Consumer Behaviour and Analytics. 2nd Edition. Abingdon : Routledge/Taylor & Francis Group, 2024. 213 s. ISBN 978-1-032-38834-2. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- MOTHERSBAUGH, David L. - BARDI KLEISER, Susan - HAWKINS, Del I. Consumer Behavior : Building Marketing Strategy. 15th Edition, International Student Edition. New York : McGraw Hill, 2024. 824 s. ISBN 978-1-266-11476-2. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- RASHEDI, Jonas. Customer Insights : Kundenbedürfnisse und Konsumentenverhalten verstehen. Wiesbaden : Springer Gabler, 2024. 135 s. ISBN 978-3-658-43391-8. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- WOJCIECHOWSKA-SOLIS, Julia et al. Consumer in the Organic Food Market : Example of Visegrad Countries. Reviewed by: Sebastian Stępień, Michał Roman. 1st Edition. Warszawa : CeDeWu, 2024. 169 s. [8,45 AH]. Grant 22320288. ISBN 978-83-8102-896-7.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 8.1 MB verejne dostupné - ČVIRIK, Marián. Etnocentrizmus a jeho úloha v spotrebiteľskom správaní generácie Z na Slovensku. Recenzenti: Pavol Kita, Kristína Korytinová. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. 77 s. [4,84 AH]. I-24-105-00. ISBN 978-80-225-5148-9. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
- Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies : Scientific Papers Collection. (Ed.): Štefan Žák ; reviewers: Helena Strážovská, Katarína Gubíniová. 1st Edition. Bratislava : Consumer Insights Agency, 2024. 123 s. [9,45 AH]. VEGA 1/0505/22. ISBN 978-80-974995-1-8.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 20 MB verejne dostupné - ŽÁK, Štefan - HASPROVÁ, Mária. Innovative Research Methods in the Consumer Behaviour Research. Reviewers: Helena Strážovská, Gabriela Bartáková Pajtinková. 1st Edition. Bratislava : Consumer Insights Agency, 2024. 84 s. [6,89 AH]. VEGA 1/0505/22. ISBN 978-80-974995-0-1.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 11.7 MB verejne dostupné - HOFFMANN, Stefan - AKBAR, Payam. Consumer Behavior : Understanding Consumers – Designing Marketing Activities. 2nd Edition. Wiesbaden : Springer, 2023. 187 s. ISBN 978-3-658-39475-2. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- EAST, Robert et al. Consumer Behaviour : Applications in Marketing. 4th Edition. Los Angeles : SAGE, 2022. 357 s. ISBN 978-1-5297-3083-8. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0046/20. Zborník z príspevkov riešiteľov projektu zostavil: Ferdinand Daňo ; recenzenti / Reviewers: Monika Naďová Krošláková, Gabriela Pajtinková Bartáková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 108 s. [6,49 AH]. VEGA 1/0046/20. ISBN 978-80-225-5005-5. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 2.4 MB dostupné po prihlásení