Search results

Records found: 138  
Your query: UDC = "^659.4^"
  1. KAČALKOVÁ, Štefánia. Čo v PR letí a čo sa už nenosí. In Profit. - Bratislava : PETIT PRESS, 2016. ISSN 1335-4620, 16. marca 2016, roč. 24, č. 6, s. 27-29.
    article

    article

  2. CHABRY, Laurence - GILLET-GOINARD, Florence - JOURDAN, Raphaëlle. De la relation client. Paris : Dunod, 2016. 191 s. La boite a outils. ISBN 978-2-10-075453-3. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  3. RAŠEVOVÁ, Kristína. Na Slovensku ste doma vy - využite to! In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2015. ISSN 1805-0549, máj-jún 2015, roč. 5, č. 23, s. P14-P15.
    article

    article

  4. KRAJNIAKOVÁ, Andrea. Meranie a hodnotenie efektivity public relations. In Global media journal : slovenské vydanie/slovak edition. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2015. ISSN 1339-0767, 2015, roč. 3, č. 1, s. 94-103.
    article

    article

  5. KVASNICOVÁ, Jana. Ako si vybrať CRM systém? In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2015. ISSN 1339-2433, 2015, roč. 7, č. 8, s. 82-83.
    article

    article

  6. PAHOLKOVÁ, Barbora. Možnosti využitia public relations v podmienkach podnikov pôsobiacich na slovenskom trhu : dizertačná práca. Školiteľ: Júlia Lipianska. Bratislava, 2015. 145 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  7. FORET, Miroslav. Využití modelu Race v projektu partnerství pro místní rozvoj. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944, 2014, roč. 9, č. 3, s. 7-14.
    article

    article

  8. CHUDINOVÁ, Eva. Mediálna produkcia v kontexte vzťahov s médiami. In Global media journal : slovenské vydanie/slovak edition. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2014. ISSN 1339-0767, 2014, roč. 2, č. 2, s. 36-41.
    article

    article

  9. CHUDINOVÁ, Eva. Merateľné a nemerateľné ciele v PR a media relations. In For fin : odborný mesačník pre financie a investovanie. - Bratislava : Fin Star. ISSN 1339-5416, 2014, č. Máj, s. 1-5.
    article

    article

  10. CHUDINOVÁ, Eva - KUČERA, Matej Christián. Profesionálne PR sú efektívne pre každú firmu. In Finančné trhy : vedecký časopis = scientific journal. - Bratislava : Derivát. ISSN 1336-5711, 2014, č. 4, s. 1-8 online.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.