Search results
- LITOMERICKÝ, Juraj. Hudba ako marketingový nástroj na zvýšenie návštevnosti a tržieb. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. ISSN 1338-7944, 2022, roč. 17, č. 1, s. 20-28.
- VALAŠTÍNOVÁ, Katarína. Rozvoj leteckej dopravy v podmienkach Letiska M. R. Štefánika : diplomová práca. Školiteľ: Juraj Litomerický. Bratislava, 2021. 59 s.
- ČERVENÁ, Ivona. Zdieľané formy prepravy osôb ako perspektívna alternatíva hromadnej dopravy : diplomová práca. Školiteľ: Juraj Litomerický. Bratislava, 2021. 84 s.
- DEBNÁROVÁ, Lenka. Efekty využívania moderných informačných technológií - virtuálna a rozšírená realita v zábavných a kultúrnych zariadeniach : diplomová práca. Školiteľ: Juraj Litomerický. Bratislava, 2021. 77 s.
- NAGYOVÁ, Monika. Využívanie virtuálnych prehliadok v kultúrnych zariadeniach na Slovensku : bakalárska práca. Školiteľ: Juraj Litomerický. Bratislava, 2021. 58 s.
- BOROŠOVÁ, Nikola. Overtourism - realita súčasného cestovného ruchu : diplomová práca. Školiteľ: Juraj Litomerický. Bratislava, 2021. 82 s.
- KÖRMENDYOVÁ, Katarína. Jaskyne ako súčasť produktu cestovného ruchu : bakalárska práca. Školiteľ: Juraj Litomerický. Bratislava, 2021. 58 s.
- PRÍBELSKÁ, Lucia. Nové trendy platenia využívané turistami : bakalárska práca. Školiteľ: Juraj Litomerický. Bratislava, 2021. 65 s.
- MARTINKOVÁ, Daniela. Nové formy zážitkového cestovného ruchu vo svete : bakalárska práca. Školiteľ: Juraj Litomerický. Bratislava, 2021. 48 s.
- LITOMERICKÝ, Juraj. Kultúrny cestovný ruch. Recenzenti: Marta Matulčíková, Vladimír Krupa. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 105 s. [5,25 AH]. ISBN 978-80-225-4791-8.