Search results
- KAPITÁN, Peter. Zákazník chce v obchode vždy viac. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 75, (2024.
- KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Niekde stačí aj metrový obslužný úsek. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 76, (2024.
- KORCSMÁROS, Enikö - KINCZEROVÁ, Adriana. The Role of Customer Orientation in the Operation of SMEs. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 0323-262X, 2023, roč. 52, č. 2, s. 72-80.
- KOCÚROVÁ, Nina - HAJDUOVÁ, Zuzana - LASKOVSKÝ, Vladislav. Analysis of Consumer Preference in the Specific Terms of Sale. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 186-194.
- KARLÍČEK, Miroslav. Jak na marketingovou komunikaci. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 2023. 272 s. ISBN 978-80-271-5013-7. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- KAPITÁN, Peter. Redizajn vie naštartovať biznis. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 5-6, č. 71, (2023.
- KAPITÁN, Peter. Cieľom je zákazníka vyrušiť a zaujať. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 5-6, č. 71, (2023.
- DRÁBIK, Peter et al. Marketingová komunikácia a digitálne médiá : učebnica. Recenzenti: Miroslav Karlíček, Jakub Horváth. 2. rozšírené, modifikované vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2023. 338 s. [20,72 AH]. KEGA 029EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5114-4. [Copy count : 12, currently available 9, at library only 2]
- VYSEKALOVÁ, Jitka - KOMÁRKOVÁ, Růžena - HERZMANN, Jan. Psychologie reklamy. 5. rozšířené a aktualizované vydání. Praha : Grada Publishing, 2023. 360 s. ISBN 978-80-271-3654-4. [Copy count : 3, currently available 0, at library only 2]
- KOPČÁKOVÁ, Janka. Basic Differences Between Advertising and Sales Promotion in the Communication Mix. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XVIII. (2022). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XVIII. (2022) : Reviewed Proceeding of Posts from an 18. International Scientific Conference, May 18th – 20th, 2022, Košice - Rajecké Teplice. - Košice : KKM PHF, 2022. ISBN 978-80-225-4975-2, p. 7 online.