Search results
- BLECHARZ, Pavel. Řízení a zlepšování kvality. 1. vydání. Osnice : Ekopress, 2023. 205 s. ISBN 978-80-87865-83-5. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
- SCHMIDT, Marian. Systém manažérstva bezpečnostnej ochrany v leteckej doprave. In Kvalita a spoločenská zodpovednosť : Česko Slovenský odborný časopis. - Žilina : Radovan Ďugel - DRaM, 2018. ISSN 1335-9231, 2018, roč. 26, č. 3-4, s. 18-19.
- DZIUBA, Szymon - JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka - CIERNIAK-EMERYCH, Anna. Improvement As a Component to Connect the Integrated Management System in the Automotive Industry. In Stav a perspektívy systémov manažérstva ako konkurenčná výhoda : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4445-0, s. 12-24 CD-ROM. VEGA 1/0670/16.
- ANDREJOVSKÝ, Pavol. Systémy riadenia kvality vo vysokoškolskom vzdelávaní a ich aplikovanie v podmienkach fakulty. In Integrované systémy manažérstva: veda - prax -výučba : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4576-1, s. 5-14 online. KEGA 026EU-4/2018.
- KUKANJA, Marko - GOMEZELJ OMERZEL, Doris - BUKOVEC, Boris. A restaurant quality model based on marketing factors. In E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2017. ISSN 1212-3609, 2017, roč. 20, č. 1, pp. 157-171.
- CSERVENÁKOVÁ, Judita - HRUBEC, Jozef. Kaizen. In Kvalita ako predpoklad rastu a konkurencieschopnosti. Medzinárodná konferencia k svetovému dňu kvality. Kvalita ako predpoklad rastu a konkurencieschopnosti : zborník anotácií prednášok : zborník príspevkov účastníkov konferencie : 23. ročník medzinárodnej konferencie k svetovému dňu kvality : 20. a 21. októbra 2016, Stará Lesná, Vysoké Tatry. - Bratislava : Slovenská spoločnosť pre kvalitu, 2017. ISBN 978-80-972609-0-3, s. 26-31 online.
- JAMBOR, Jaroslav - HABÁNIK, Jozef. Implementácia systému manažérstva kvality na vysokej škole. In Kvalita ako predpoklad rastu a konkurencieschopnosti. Medzinárodná konferencia k svetovému dňu kvality. Kvalita ako predpoklad rastu a konkurencieschopnosti : zborník anotácií prednášok : zborník príspevkov účastníkov konferencie : 23. ročník medzinárodnej konferencie k svetovému dňu kvality : 20. a 21. októbra 2016, Stará Lesná, Vysoké Tatry. - Bratislava : Slovenská spoločnosť pre kvalitu, 2017. ISBN 978-80-972609-0-3, s. 41-48 online.
- LOSKOTOVÁ, Jana. Vždy vás zaujímalo ako zvýšiť rast kvality? Tu je niekoľko tipov. In Kvalita ako predpoklad rastu a konkurencieschopnosti. Medzinárodná konferencia k svetovému dňu kvality. Kvalita ako predpoklad rastu a konkurencieschopnosti : zborník anotácií prednášok : zborník príspevkov účastníkov konferencie : 23. ročník medzinárodnej konferencie k svetovému dňu kvality : 20. a 21. októbra 2016, Stará Lesná, Vysoké Tatry. - Bratislava : Slovenská spoločnosť pre kvalitu, 2017. ISBN 978-80-972609-0-3, s. 66-69 online.
- MAGÁTOVÁ, Ivana - FULLER, Sabina - KOVAČIČOVÁ, Lucia. Slovenský systém kvality služieb ako inovatívny nástroj pre zvýšenie konkurencieschopnosti podnikov služieb v cestovnom ruchu. In Kvalita ako predpoklad rastu a konkurencieschopnosti. Medzinárodná konferencia k svetovému dňu kvality. Kvalita ako predpoklad rastu a konkurencieschopnosti : zborník anotácií prednášok : zborník príspevkov účastníkov konferencie : 23. ročník medzinárodnej konferencie k svetovému dňu kvality : 20. a 21. októbra 2016, Stará Lesná, Vysoké Tatry. - Bratislava : Slovenská spoločnosť pre kvalitu, 2017. ISBN 978-80-972609-0-3, s. 70-85 online.
- TEPLICKÁ, Katarína. Kvalita v procese údržba – predpoklad znižovania nákladov a získavania konkurenčnej výhody. In Kvalita ako predpoklad rastu a konkurencieschopnosti. Medzinárodná konferencia k svetovému dňu kvality. Kvalita ako predpoklad rastu a konkurencieschopnosti : zborník anotácií prednášok : zborník príspevkov účastníkov konferencie : 23. ročník medzinárodnej konferencie k svetovému dňu kvality : 20. a 21. októbra 2016, Stará Lesná, Vysoké Tatry. - Bratislava : Slovenská spoločnosť pre kvalitu, 2017. ISBN 978-80-972609-0-3, s. 95-101 online.