Search results

  1. VELICHOVÁ, Ľudmila. Didaktika cvičnej firmy - teória a prax. Recenzenti: Rudolf Šlosár, Terézia Garaiová. 2. prepracované a doplnené vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. 176 s. [10,81 AH]. ISBN 978-80-225-4603-4. [Copy count : 12, currently available 9, at library only 3]
    book

    book

  2. SOROKOVÁ, Tatiana. Porovnávanie, posudzovanie a chyby v hodnotení. In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre školy a školské zariadenia. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2019. ISSN 1336-9849, 2019, roč. 14, č. 4, s. 15-18.
    article

    article

  3. ONDREJOVÁ, Zuzana. Dôležitosť osvojovania si a zvládnutia slovnej zásoby vo výučbe odborného anglického jazyka s prezentáciou metód na to určených. In Cudzie jazyky v premenách času IX. Medzinárodná vedecká konferencia. Cudzie jazyky v premenách času IX : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, 9. november 2018, (Bratislava, Slovensko). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4614-0, s. 252-269 CD-ROM.
    article

    article

  4. MATYTCINA, Marina - GRIGORJANOVÁ, Tatjana. Aktuaľnosť problemy motivacii v inojazyčnom obrazovanii. In Cudzie jazyky v premenách času IX. Medzinárodná vedecká konferencia. Cudzie jazyky v premenách času IX : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, 9. november 2018, (Bratislava, Slovensko). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4614-0, s. 254-261 CD-ROM.
    article

    article

  5. SCHLEICHER, Andreas. Helping our Youngest to Learn and Grow : Policies for Early Learning. Paris : OECD, 2019. 79 s. International Summit on the Teaching Profession. Available on Internet: <https://www.oecd-ilibrary.org/education/educating-our-youngest_9789264313873-en> ISBN 978-92-64-31386-6. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  6. GÁŠPÁROVÁ, Eva. Duálne vzdelávanie a odborná prax z pohľadu zamestnávateľa. In Personálny a mzdový poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2019. ISSN 1335-1508, 2019, č. 11, s. 95-124.
    article

    article

  7. MÓKOSOVÁ, Tatiana et al. Pomôže obchodu duálne vzdelávanie? In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2019. ISSN 1335-2008, 2019, roč. 24, č. 3, s. 12-15.
    article

    article

  8. MOCKOVÁ, Nina. Využitie piesní pri výučbe kultúrneho aspektu na hodinách španielčiny ako cudzieho jazyka. In Aktuálne pohľady na výskum cudzích jazykov a interkultúrnej komunikácie : zborník vedeckých prác. - Trnava : Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku pri SAV, 2019. ISBN 978-80-972278-4-5, s. 118-128 CD-ROM.
    article

    article

  9. KVAPIL, Roman. Asertívne podmienená aktívna výučba. In Aktuálne pohľady na výskum cudzích jazykov a interkultúrnej komunikácie : zborník vedeckých prác. - Trnava : Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku pri SAV, 2019. ISBN 978-80-972278-4-5, s. 85-96 CD-ROM.
    article

    article

  10. ADAMCOVÁ, Silvia. Das Sprachniveau der Deutschlehrer im Fremdsprachenunterricht bezogen auf die Aussprache. In Aktuálne pohľady na výskum cudzích jazykov a interkultúrnej komunikácie : zborník vedeckých prác. - Trnava : Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku pri SAV, 2019. ISBN 978-80-972278-4-5, s. 19-26 CD-ROM.
    article

    article