Search results
- NOVYSEDLÁK, Martin. Využitie vernostných systémov pri vyvolaní impulzívneho nákupu : dizertačná práca. Školiteľ: Peter Dorčák. Bratislava, 2020. 133 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- MESÁROŠOVÁ, Katarína. Spokojnosť, dôvera a lojalita v procesoch nákupného rozhodovania : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2019. 148 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- ULAHER, Jakub. Elektronické trhovisko v praxi z hľadiska verejného obstarávateľa. In Právo pre ROPO a obce v praxi : mesačník plný odborných informácií pre rozpočtové, príspevkové organizácie a obce. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2017. ISSN 1337-7523, 2017, roč. 10, č. 2, s. 20-22.
- PETIT, Philippe. Toute la fonction: achats. 3e éd. Paris : Dunod, 2016. 453 s. ISBN 978-2-10-074896-9. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- TREMBOŠOVÁ, Miroslava et al. Nákupné správanie obyvateľstva mesta Nitry : vývoj a zmeny. Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2016. 169 s. ISBN 978-80-552-1601-0. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- TREMBOŠOVÁ, Miroslava - DUBCOVÁ, Alena - CIVÁŇ, Marek. Geografické aspekty maloobchodnej siete mesta Trnava a nákupné správanie jej obyvateľstva. Nitra : Univerzita Konštantína filozofa v Nitre, 2016. 175 s. Prírodovedec, 647. ISBN 978-80-558-1103-1. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- TKÁČ, Michal, ml. - DELINA, Radoslav - SABOLOVÁ, Martina. Analysis of Request for Proposals in Construction Industry. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Quality Innovation Prosperity. - Košice : Technická univerzita v Košiciach. ISSN 1335-1745, 2016, vol. 20, no. 1, pp. 104-117 online. VEGA 1/0855/14.
- GAJDOŠ, Jozef. Kritériá hodnotenia dodávateľov. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2016. ISSN 1336-7137, 2016, roč. 12, č. 3, s. 18-22 online.
- MONTEIL, Thierry - VELLA, Sébastien. Gestion et management des achats. Paris : Vuibert, 2015. 227 s. Just in time. ISBN 978-2-311-62050-4. ISSN 2274-178X. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- BUCKOVÁ, Martina. Trendy 2016: zákazník pôjde po informáciách, nie po značkách. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2015. ISSN 1335-2008, 2015, roč. 20, č. 6, s. 8-9.