Počet záznamov: 1  

marketing vzťahový

  1. Typ záznamuzáznam autoritatívneho hesla
    Dátum akt.24.02.2012
    Báza dát250h - ekoindex
    Odkazy (31) Katalóg - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (11) Katalóg - ČLÁNKY
    (6) Katalóg - KNIHY
    Heslomarketing vzťahový
    Heslo anglickyrelationship marketing
    Ekokód339.138 - Marketing
    Zdroj overenia údajovRudolf Sivák a kol.: Slovník znalostnej ekonomiky, Sprint dva, 2011, s. 183  : Podstatou vzťahového marketingu je nadviazať, udržiavať a zlepšovať vzájomné vzťahy so všetkými zúčastnenými subjektmi s cieľom vytvoriť hodnotu, zabezpečiť spokojnosť zákazníkov a tým napĺňať svoje ciele. Orientuje sa na vzťahy voči zákazníkom, obchodným partnerom, konkurencii, štátnym orgánom a ďalšie vzťahy v rámci interného a externého marketingového prostredia podniku.
    predmetové heslo

    predmetové heslo

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.