Počet záznamov: 1  

Implementácia marketingovo-manažérskych teórií do činností Ekonomickej univerzity v Bratislave, Podnikovohospodárskej fakulty v Košiciach, ako predpoklad konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania v regióne

  1. NázovImplementácia marketingovo-manažérskych teórií do činností Ekonomickej univerzity v Bratislave, Podnikovohospodárskej fakulty v Košiciach, ako predpoklad konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania v regióne
    Číslo projektu300013/05
    Grantová schémaInterný grant
    Typ záznamuzáznam autoritatívneho hesla
    Dátum akt.12.06.2024
    Báza dát230g - súbor autorít projektov
    Odkazy (6) Katalóg - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.