Počet záznamov: 1  

imidž

  1. Hesloimidž
    Heslo anglickyimage
    Ekokód65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Pozri miestoimage
    Zdroj overenia údajovVeľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 339  : Symbol, predstava určitého výrobku, firmy, dodávateľskej krajiny, ktorú odberatelia postupne vytvárajú na základe vlastných poznatkov, informácií a faktov vyplývajúcich z aktivity daného subjektu. Medzi faktory spolupôsobiace na utvárenie imidžu firmy patria najmä kvalita výrobkov, poskytovanie predpredajných, predajných a popredajných služieb, vystupovanie zástupcov daného subjektu, spôsob rokovania, propagácia, sídlo podniku a pod.
    Báza dát250h - ekoindex
    Odkazy (193) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (288) - ČLÁNKY
    (2) - ELEKTRONICKÉ ZDROJE
    (111) - KNIHY
    predmetové heslo

    predmetové heslo