Počet záznamov: 1  

marketing interaktívny

  1. Typ záznamuzáznam autoritatívneho hesla
    Dátum akt.07.07.2017
    Báza dát250h - ekoindex
    Odkazy (5) Katalóg - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (16) Katalóg - ČLÁNKY
    (2) Katalóg - KNIHY
    Heslomarketing interaktívny
    Heslo anglickyinteractive marketing
    Ekokód339.138 - Marketing
    Zdroj overenia údajovKita, Jaroslav et al. Marketing. 2. preprac. a dopln. vyd. Bratislava : IURA EDITION, 2002, s. 397  : Vzťahový marketing. Marketingová filozofia, podľa ktorej každé rozhodnutie musí zohľadniť zároveň kupujúceho a predávajúceho, najmä na trhu sprostredkovateľov. Podľa teórie interaktívneho marketingu úspech závisí od kompetentnosti a úrovne (kvality) jednotlivcov a organizácií, ktorí sú účastníkmi interakčného procesu. Základom je pochopenie vzájomnej závislosti medzi výrobcom a zákazníkom.
    predmetové heslo

    predmetové heslo

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.