Počet záznamov: 1  

marketing priamy

  1. Typ záznamuzáznam autoritatívneho hesla
    Dátum akt.29.04.2010
    Báza dát250h - ekoindex
    Odkazy (37) Katalóg - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (127) Katalóg - ČLÁNKY
    (60) Katalóg - KNIHY
    Heslomarketing priamy
    Heslo anglickydirect marketing
    Ekokód339.138 - Marketing
    Zdroj overenia údajovVeľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 172  : Interaktívna metóda marketingu založená na báze vytvorenia určitej databanky, ktorá: obsahuje zoznam súčasných, minulých a potenciálnych zákazníkov; slúži na konkrétne sledovanie a vyhodnocovanie účinku reklamy u jednotlivých zákazníkov; umožňuje priamu komunikáciu poštou, telefónom alebo inými médiami medzi direct marketingovou agentúrou a zákazníkmi. Cieľom priameho marketingu je zjednotiť proces reklamy a kúpy do jedného procesu.
    predmetové heslo

    predmetové heslo

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.