Počet záznamov: 1  

prostriedky reklamné

  1. Hesloprostriedky reklamné
    Heslo anglickyadvertising mediums
    Ekokód659.1 - Propagácia. Reklama
    Zdroj overenia údajovVeľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 718  : Materializované vyjadrenie reklamného oznámenia. Reklamný prostriedok prenáša prostredníctvom vhodného nositeľa reklamy od subjektu k vnímateľovi reklamy žiadúce informácie. Pomocou samostatného alebo kombinovaného pôsobenia slova, obrazu, zvuku, pohybu, niekedy aj vône, chuti a hmatu, vyjadruje určité reklamné oznámenie - informáciu a podnet na činnosť, zaujatie postoja k predmetu reklamy, impulz na žiadúce správanie.
    Báza dát250h - ekoindex
    Odkazy (4) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (81) - ČLÁNKY
    (24) - KNIHY
    predmetové heslo

    predmetové heslo