Počet záznamov: 1  

teória cyklu výrobku životného

  1. Typ záznamuzáznam autoritatívneho hesla
    Dátum akt.16.09.2010
    Báza dát250h - ekoindex
    Odkazy (2) Katalóg - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Hesloteória cyklu výrobku životného
    Heslo anglickyproduct life cycle theory
    Ekokód330.8 - Dejiny ekonomických teórií, učení, ekonomického myslenia, hospodárskych dogiem
    Zdroj overenia údajovVeľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 834  : Objasnenie pohybu výrobku v štyroch fázach - uvedenie na trh, fáza rastu, zrelosti a poklesu - a zároveň vysvetlenie, prečo firmy najskôr exportujú a až potom investujú v zahraničí. V prvej fáze - uvedenia výrobku na trh - sa výroba uskutočňuje doma. Vo fáze rastu sa firma začína zaujímať o zahraničné trhy, pričom skúma možnosti premiestnenia výroby. Vo fáze zrelosti a poklesu presúva firma výrobné kapacity do ďalšej, lacnejšej krajiny. Teória životného cyklu výrobku vychádza z marketingovej koncepcie.
    predmetové heslo

    predmetové heslo

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.