Počet záznamov: 1  

K potrebe prehodnotenia "klasického" marketingu

  1. Názov K potrebe prehodnotenia "klasického" marketingu
    Autorské údajeaut. Dagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 2 (2003), s. 6-9. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá segmentácia trhu * marketing * zákazníci * sila kúpna obyvateľstva * predaj * konkurencieschopnosť
    AnotáciaAnalýza nových prístupov v teórii a praxi marketingu vo vyspelých ekonomikách sveta, ich prejavy v krajinách strednej Európy a osobitne Slovenska. Možné prístupy reagovania na zmenené podmienky podnikateľského prostredia novými marketingovými koncepciami. Princípy segmentácie. Atraktivita cieľových segmentov. Komunikačné stratégie. Nové javy v infraštruktúre predaja.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.