Počet záznamov: 1  

Vernosť sa nedá vymáhať

  1. Názov Vernosť sa nedá vymáhať
    Autorské údajeaut. Tibor Tabery
    Autor Tabery Tibor
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 2 (2003), s. 18-19. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá lojálnosť zákazníkov * marketing * stratégia marketingová * ceny * maloobchod * supermarkety * riadenie predaja
    AnotáciaFenomén marketingovej komunikácie a zákaznícka vernosť. Dôležitosť cien v maloobchode. Akciová cenotvorba a cenová propagácia. Obsah pojmu CRM.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.