Počet záznamov: 1  

Prechod od obchodu k riadenému vzťahu so zákazníkmi

  1. Názov Prechod od obchodu k riadenému vzťahu so zákazníkmi
    Autor Bauzová Nataša
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 2 (2003), s. 53-54. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá riadenie obchodu * definície * systém CRM * marketing * technológie informačné * technológie komunikačné * obchod * predaj * služby
    AnotáciaPodstata, filozofia a definície customer relationship managementu. Definícia relationship (vzťah) v oblasti obchodu. Využitie CRM. Strategické a operatívne CRM. Nástroje CRM.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.