Počet záznamov: 1
Prechod od obchodu k riadenému vzťahu so zákazníkmi
Názov Prechod od obchodu k riadenému vzťahu so zákazníkmi Autor Bauzová Nataša Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 2 (2003), s. 53-54. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá riadenie obchodu * definície * systém CRM * marketing * technológie informačné * technológie komunikačné * obchod * predaj * služby Anotácia Podstata, filozofia a definície customer relationship managementu. Definícia relationship (vzťah) v oblasti obchodu. Využitie CRM. Strategické a operatívne CRM. Nástroje CRM. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-4
článok
Počet záznamov: 1