Počet záznamov: 1
Marketing a jeho postavenie v období podnikovej krízy
Názov Marketing a jeho postavenie v období podnikovej krízy Autorské údaje aut. Anna Neumannová Autor Neumannová Anna EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 3 (2003), s. 4-5. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá služby * podnik * kríza podniku * komunikácia * manažéri * marketing * trh Anotácia Kríza podniku a jej príčiny. Trojuholník podnikových tažkostí. Signály krízy. Komunikácia medzi podnikom a trhom. Marketing a podniková kríza. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-4
článok
Počet záznamov: 1