Počet záznamov: 1  

Marketing a jeho postavenie v období podnikovej krízy

  1. Názov Marketing a jeho postavenie v období podnikovej krízy
    Autorské údajeaut. Anna Neumannová
    Autor Neumannová Anna EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 3 (2003), s. 4-5. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá služby * podnik * kríza podniku * komunikácia * manažéri * marketing * trh
    AnotáciaKríza podniku a jej príčiny. Trojuholník podnikových tažkostí. Signály krízy. Komunikácia medzi podnikom a trhom. Marketing a podniková kríza.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.