Počet záznamov: 1
Marketingová komunikace otevřené firmy
Názov Marketingová komunikace otevřené firmy Autorské údaje aut. Miloš Toman Autor Toman Miloš Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 10 (2003), s. 46 [čes. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * marketing * marketing interaktívny * obchod * manažment Anotácia Vlastnosti otvorenej marketingovej komunikácie. Praktický význam pojmov interaktívna, aktívna a všeobecná komunikácia. Manažment a otvorená marketingová komunikácia. Nahradenie krátkodobých obchodných stykov väzbami založenými na dlhodobej spolupráci. Dokončenie z čísla 9/2003. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 7-12
článok
Počet záznamov: 1