Počet záznamov: 1  

Jak využívat controlling v marketingu?

  1. Názov Jak využívat controlling v marketingu?
    Autorské údajeaut. Ludvík Čichovský
    Autor Čichovský Ludvík
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 10 (2003), s. 71-73 [čes. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    Heslá manažment * marketing * kontroling * kontroling finančný * pojmy * definície * benchmarking * riadenie operatívne * zákazníci
    AnotáciaAnglický a americký pojmový rozdiel medzi slovami "to manage" a "to controll". Päť typov definícii controllingu. Vzťah medzi controllingom a metódou BSC. Využitie a ciele controllingu v marketingovej praxi. Odborníci na controlling a metódy controllingu - monitoring, reporting a benchmarking. Controlling finančný a hodnotový.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.