Počet záznamov: 1
Reklama
Názov Reklama : (história versus súčasnosť). 8 Autorské údaje aut. Pavel Horňák Autor Horňák Pavel Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 10 (2003), s. 16-19 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá komunikácia marketingová * reklama * história * Slovensko * Česko * agentúry * práca s verejnosťou * sponzorovanie * médiá * propagácia * 1989 Anotácia Marketingová komunikácia v Československu v období od novembra 1989 po rozpad federácie. Situácia po rozpade federácie. Počiatky reklamy v Slovenskej republike. Rozvoj reklamných agentúr a ďalších subjektov z oblasti marketingovej komunikácie. Reklamný trh a reálny stav ekonomiky. Vzťah obyvateľov Slovenska k reklame. Reklama a public relations (PR) ako zložky marketingovej komunikácie a ich vlastné špecifiká. Prepojenie pôsobenia reklamy a PR. Akceleračné (základné) zložky public relations. Pojmové vymedzenie týchto zložiek. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 7-12
článok
Počet záznamov: 1