Počet záznamov: 1  

Reklama

  1. Názov Reklama : (história versus súčasnosť). 8
    Autorské údajeaut. Pavel Horňák
    Autor Horňák Pavel
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 10 (2003), s. 16-19 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá komunikácia marketingová * reklama * história * Slovensko * Česko * agentúry * práca s verejnosťou * sponzorovanie * médiá * propagácia * 1989
    AnotáciaMarketingová komunikácia v Československu v období od novembra 1989 po rozpad federácie. Situácia po rozpade federácie. Počiatky reklamy v Slovenskej republike. Rozvoj reklamných agentúr a ďalších subjektov z oblasti marketingovej komunikácie. Reklamný trh a reálny stav ekonomiky. Vzťah obyvateľov Slovenska k reklame. Reklama a public relations (PR) ako zložky marketingovej komunikácie a ich vlastné špecifiká. Prepojenie pôsobenia reklamy a PR. Akceleračné (základné) zložky public relations. Pojmové vymedzenie týchto zložiek.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.