Počet záznamov: 1  

Vztah hodnoty pro zákazníka a CRM

  1. Názov Vztah hodnoty pro zákazníka a CRM
    Autorské údajeMichael Hynšt, Radim Vlček
    Autor Hynšt Michael
    Spoluautori Vlček Radim
    Zdrojový dokument Acta oeconomica Pragensia : vědecký sborník Vysoké školy ekonomické v Praze. Roč. 11, č. 5 (2003), s. 242-252. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2003. ISSN 0572-3043
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá riadenie operatívne * zákazníci * hodnota * pojmy * filozofia * manažment * technológie informačné * história * systém CRM
    AnotáciaTri filozofické chápania hodnoty a ich implikácia. Hodnota podľa hodnotového manažmentu. Manažment akosti a hodnota pre zákazníka. Pojem CRM (customers relationship management) a PRM (partner relationship management). Z histórie riadenia vzťahov so zákazníkmi. CRM dnes a jeho perspektívy. Vzťah CRM a hodnotového manažmentu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 5-8

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.