Počet záznamov: 1  

Prečo a ako lobovať?

  1. Názov Prečo a ako lobovať?
    Autorské údajeaut. Ján Rusnák, Eduard Stehlík
    Autor Rusnák Ján
    Spoluautori Stehlík Eduard
    Zdrojový dokument Acta oeconomica Pragensia : vědecký sborník Vysoké školy ekonomické v Praze. Roč. 11, č. 5 (2003), s. 346-363. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2003. ISSN 0572-3043
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 328 - Zastupiteľské orgány. Parlamenty. Vlády
    Heslá lobizmus * pojmy * história * USA * Európska únia * Česko * marketing mix * etika * podnik * systémy politické
    AnotáciaTeoretický pohľad na lobbing. Význam, potreba a vznik lobbingu. Miesto lobbingu v marketingovom mixe. Lobbing vo svete a v Európskej únii. USA a lobbing. Podniky v ČR a otázky lobbingu pred vstupom do EÚ. Taktiky lobbingu. C-lobbing.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 5-8

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.