Počet záznamov: 1  

Key Account Management: řízení vztahů s klíčovými zákazníky

  1. Názov Key Account Management: řízení vztahů s klíčovými zákazníky
    Autorské údajeaut. Jiří Šedivý
    Autor Šedivý Jiří
    Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník Hospodářských novin. Manager digest. Roč. 38, č. 11 (2003). - Praha : Economia, 2003
    Manažerské a personální poradenství. s. XV. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá manažment * stratégia obchodná * zákazníci * manažéri * spoločnosti * výhody konkurenčné
    AnotáciaKľúčoví zákazníci sú pre každú spoločnosť veľmi cenní. Potreba zdokonaliť a sprofesionalizovať prístup podnikov ku Key Account Management (KAM). Význam KAM. Operatívny a korporátny KAM. Kvalitný koncept Key Account Management a spoločnosti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.